Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΕΕΙΝΟΙ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ


(Όταν το τέρας δεν μας ενοχλεί αρχίζει να μας μοιάζει.
Μάνος Χατζιδάκις)

…. Κυριαρχεί ένα πρωτοφανές μπουρδούκλωμα των αιτιών και αποτελεσμάτων για τα δεινά της καθημερινής ζωής. Οι ελεεινοί των καναλιών και ειδικά αυτού που βλέπω, γράφοντας αυτές τις γραμμές, φροντίζουν γι αυτό. Δεν έχω την αντοχή να συγχύζομαι από τόση μισανθρωπία και τόσο ψέμα που εκπέμπουν όλα τα κανάλια-το MEGA είναι ασφαλής δείκτης των τηλεσκουπιδιών. Αυτό με δυσκολεύει να ιεραρχήσω ανάμεσα σε τόσα σημαντικά. Τι να προτάξω: την δημοκρατία και τα δικαιώματα που θυμίζουν «Βαϊμάρη 1930»;την οικονομική εξαθλίωση και την κοινωνική καταστροφή που θυμίζουν «Βαϊμάρη 1930»; την στοχοποίηση των Μεταναστών που θυμίζει την στοχοποίηση των Εβραίων από τους Ναζί στην ετοιμόρροπη δημοκρατία της Βαϊμάρης το 1930; τα μέτρα για την οικονομία που θυμίζουν και αυτά «Βαϊμάρη 1930»;
Συγκεκριμένα στο παραπάνω χθες το μεσημέρι οι ειδήσεις είχαν την εξής δομή: Ένα λεπτό Τόμσεν που μας είπε, όπως σε όλα τα δελτία του τελευταίου καιρού, ότι πρέπει να γίνουμε ανταγωνιστικοί και γι αυτό πρέπει να μειώσουμε και άλλο τους μισθούς και τις συντάξεις στα επίπεδα της Βουλγαρίας. Μετά ο ατσαλάκωτος τραπεζίτης-δικτάτωρ επανέλαβε για χιλιοστή φορά, ότι χρειάζονται διαρθρωτικές αλλαγές, δηλαδή να μειωθούν οι μισθοί και να μην υπάρχουν εμπόδια όπως δικαιώματα και άλλα τέτοια που εμποδίζουν την πρόοδο και έτσι θα γίνει ανάπτυξη. Αυτός χρειάστηκε δύο λεπτά.
Και μετά, επί μισή ώρα είχαμε Χρυσοχοίδη. Εκεί ακούστηκε γύρω στις σαράντα φορές η λέξη «λαθρομετανάστες», άλλες τόσες η λέξη «εγκληματικότητα» και 20 φορές η έκφραση «υποβάθμιση του κέντρου της Αθήνας».
Γράφω αυτές τις γραμμές ενώ το ρολόι δείχνει 2.05 νύχτα 4ης Απριλίου. Πριν από λίγο μπήκα στη σελίδα chiosopinion και διαπίστωσα ότι τα φασιστοειδή για πολλοστή φορά έκαναν ζημιά, έχουν ρίξει την ύλη και στην πρώτη σελίδα έχουν βάλει τις αηδίες που μόνο αυτοί θα μπορούσαν. Παραποιημένες σημαίες και τα σύμβολα της καφρίλας τους.
Οι Ναζήδες της Χίου είναι μια πραγματικότητα. Όπως και η απόπειρα εκφασισμού της κοινωνίας μας. Δια μέσω του φόβου. Αυτού που παραλύει τη σκέψη.
Οι άθλιοι πολιτικάντηδες της εξουσίας ξέρουν ότι αν οι εκλογές διεξαχθούν δημοκρατικά, δηλαδή αν αναπτυχθεί δημοκρατικός διάλογος με θέμα τα εκρηκτικά προβλήματα της καθημερινότητας, για τις αιτίες και τις πρέπουσες απαντήσεις που θα επαναφέρουν το ζήτημα της κοινωνικής αξιοπρέπειας, ξέρουν ότι αν γίνουν έτσι οι εκλογές, έχουν χάσει κατά κράτος.
Γι αυτό μετά το σφύριγμα του Δασκαλόπουλου του προέδρου του ΣΕΒ που κατηγόρησε την αριστερά για όλα τα δεινά του τόπου όπως εργατικά δικαιώματα, κοινωνικές κατακτήσεις και αγώνες για αξιοπρέπεια ο προεκλογικός αγώνας ξεκίνησε. Ξεκίνησε από τα κυβερνητικά κόμματα με τον μόνο τρόπο που αυτοί ξέρουν όταν η εξουσία τους κινδυνεύει και είναι γυμνοί από επιχειρήματα. Με την άνοδο του τέρατος, με την προπαγάνδα του φόβου: Με την φασίζουσα αστυνομία να κάνει σκούπες στο κέντρο της Αθήνας σκουπίζοντας ανθρώπους, με σχεδιασμό στρατοπέδων συγκέντρωσης και με κατατρομοκράτηση του τηλεβαρεμένου πληθυσμού με πλάνα στημένα από το κέντρο της Αθήνας. Εδώ να διευκρινίσουμε τα παρακάτω: Ναι πράγματι το κέντρο της Αθήνας είναι υποβαθμισμένο εδώ και 22 χρόνια. Γι αυτόν τον λόγο , επειδή ήταν η πιο φτηνή περιοχή, οι μετανάστες εγκαταστάθηκαν σε αυτό..Και έτσι διάφοροι πατριώτες ελληναράδες βρήκαν την ευκαιρία για τρελή κονόμα. Νοικιάζανε και νοικιάζουν τα τριάρια ή τεσσάρια τους σε 10-20 δυστυχείς χωρίς χαρτιά και μπορούν να καθαρίζουν 1500-2500 ευρώπουλα το μήνα αφορολόγητα μάλιστα! Μαγκιά ε;
Η κατάσταση αυτή είναι γνώριμη σε όλους και αφόρητη σε αυτούς που ζουν στην περιοχή του κέντρου εδώ και πολλά χρόνια .Και πιο πολύ για τους ίδιους τους μετανάστες και τις μετανάστριες. Αυτοί είναι στον πάτο του πάτου. Έρμαια της εκμετάλλευσης των κυκλωμάτων συμπατριωτών μας, που συνεπικουρούμενοι από μετανάστες αρκούντως μέσα στα κόλπα, δηλαδή επαρκώς ελληνοποιημένους και με την συνεργασία των χρήσιμων ανθρώπων που βρίσκονται στις κρίσιμες θέσεις, τους στέλνουν για παραεμπόριο, εκπόρνευση ,κλοπές κα.
Πράγματι για πολύ κόσμο στο κέντρο η ζωή είναι δύσκολη. Έτσι του την έφτιαξαν οι κυβερνήσεις με την υποβάθμιση του κέντρου ήδη από την δεκαετία του 80 (πριν έρθουν οι πολλοί μετανάστες).Έτσι την επιδείνωσαν οι κυβερνήσεις με την απουσία μιας στοιχειωδώς πολιτισμένης μεταναστευτικής πολιτικής που δεν θα άφηνε να εξαθλιώνονται και να γίνονται αγρίμια κάποιες χιλιάδες διπλανοί μας επειδή είναι μετανάστες. Γιατί γίνεσαι αγρίμι άμα έχεις φάει το ξύλο της αρκούδας επανειλημμένα, σε έχουν χλευάσει, κλέψει, εκμεταλλευτεί, απάνθρωπα. Άμα σου έχουν καταστρέψει κάθε δυνατότητα να μείνεις στη χώρα σου, χώρα ρημαγμένη από φτώχεια και πολέμους και δεν σου αφήνουν ούτε μια χαραμάδα ζωής. Ναι έτσι γίνεσαι αγρίμι. Και χιμάς στον διπλανό σου εναπομείναντα κάτοικο μιας υποβαθμισμένης περιοχής ο οποίος με τη σειρά του γίνεται και αυτός αγρίμι. Ο εναπομείνας κάτοικος. Κι αυτός, θύμα της αδιαφορίας της εξουσίας αντί να στραφεί εναντίον της στρέφεται εναντίον του διπλανού του. Του άλλου θύματος, του πρόσφυγα ,του μετανάστη.
Χρόνια τώρα ίσως και 15, η κατάσταση με εξάρσεις και υφέσεις ήταν αυτή! Καθόλου καλύτερη! Και κανένας δεν μιλούσε. Γιατί βόλευε και τους ιδιοκτήτες που νοίκιαζαν σπίτια, και τους νταβατζήδες, και τους λαθρεμπόρους και τα κυκλώματα μέσα στην αστυνομία και τους εργοδότες που είχαν τζάμπα θύματα και τον ελληναρά που είχε στη διάθεσή του φρέσκο, νεανικό. γυναικείο κρέας στα κολόμπαρα. Βόλευε και το επίσημο κράτος που μπορούσε να εκβιάζει στην αγορά εργασίας .
¨Όμορφος κόσμος!!!
Και στο σωτήριο 2012 έρχεται ο λογαριασμός όχι σε όλους: Στους μετανάστες και τους πρόσφυγες που δεν χρωστάνε, σε εμάς τους εργαζόμενους τους άνεργους τους συνταξιούχους που δεν χρωστάμε. Για τα αφεντικά και τους ανθρώπους τους, τους παρατρεχάμενους των αστικών κομμάτων, και τα λαμόγια επώνυμα και ανώνυμα είναι μια τεράστια ευκαιρία ή ένας τεράστιος κίνδυνος. Ανάλογα με το πώς θα αντιδράσουμε τα επόμενα χρόνια. Ερχόμαστε λοιπόν στις ανάγκες του σήμερα. Εν όψει εκλογών η ανάγκη των αφεντικών είναι μία: να μην ασχοληθούμε με τους πραγματικούς εχθρούς της ζωής μας. Να μην αμφισβητήσουμε την κυρίαρχη τάξη πραγμάτων για να μην την ανατρέψουμε. Να χάψουμε το παραμύθι ότι κινδυνεύουμε όλοι από αυτά που συμβαίνουν στο κέντρο της Αθήνας. Να μην σκεφτόμαστε αιτίες και αποτελέσματα. Και να μολυνθούμε στα αλήθεια από την ηλιθιότητα του πολίτη που κατάντησε ιδιώτης και έγινε οπαδός του μίσους. Η Χρυσή Αυγή ανεβαίνει .Ας προσέχουμε: η ηλιθιότητα είναι μεταδοτική.Nα σηκωθούμε λοιπόν όσο είναι καιρός: Για να ανατρέψουμε την ελληνική «δημοκρατία της Βαϊμάρης» πριν επικρατήσει η συνέχειά της, ο σύγχρονος φασισμός. Για να αποκαταστήσουμε την ΙΣΟΤΗΤΑ την Κοινωνική Δικαιοσύνη την Αλληλεγγύη. Ότι αποτελεί την ουσία της δημοκρατίας δηλαδή.

Δημήτρης Λαβατσής

Υ.Γ. Επειδή από τα παραπάνω προκύπτει το ερώτημα: «Και τι μπορούμε να κάνουμε συγκεκριμένα και άμεσα;» πολύ σύντομα θα γράψουμε για το τι μπορούμε να κάνουμε για να μην ντρεπόμαστε σαν δημοκράτες και σαν άνθρωποι. Για να εξανθρωπίζουμε την ζωή όλων όσων δοκιμάζονται πάνω στο έδαφος αυτής της χώρας, ανεξαρτήτως καταγωγής.

12 σχόλια:

  1. "Γιατί γίνεσαι αγρίμι άμα έχεις φάει το ξύλο της αρκούδας επανειλημμένα, σε έχουν χλευάσει, κλέψει, εκμεταλλευτεί, απάνθρωπα. Άμα σου έχουν καταστρέψει κάθε δυνατότητα να μείνεις στη χώρα σου, χώρα ρημαγμένη από φτώχεια και πολέμους και δεν σου αφήνουν ούτε μια χαραμάδα ζωής. Ναι έτσι γίνεσαι αγρίμι.."

    Μόνο που στη χώρα τους κάθονται σούζα, γιατί άραγε;

    "Να χάψουμε το παραμύθι ότι κινδυνεύουμε όλοι από αυτά που συμβαίνουν στο κέντρο της Αθήνας"

    Εσύ, ειδικά, από το επαναστατικό μετερίζι της Χίου, χρειάζεσαι κι επίδομα βαρέων κι ανθυγεινών!..

    "Καημένε Χριστοῦλα, νά 'ξερες γιατὶ τὸ τζάκισες τὸ κεφάλι σου.
    Τὸ τζάκισες γιὰ νὰ σηκώνουν τὶς γροθιές τους οἱ Φωτόπουλοι καὶ γιὰ νὰ γράφουν ψυχοκοινωνιολογικές μαλακίες οἱ Λαβάτσηδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Επειδή από τα παραπάνω προκύπτει το ερώτημα: «Και τι μπορούμε να κάνουμε συγκεκριμένα και άμεσα;» πολύ σύντομα θα γράψουμε για το τι μπορούμε να κάνουμε για να μην ντρεπόμαστε σαν δημοκράτες και σαν άνθρωποι."

    Καλά, μην σφιχτείτε και πολύ! Θα τα καταφέρουμε και μόνοι μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε παρά την ειρωνεία σου έχεις ένα δίκιο.Δεν εννοώ ότι θα φέρω "το φως το αληθινόν".Απλά θα γράψω προτάσεις που έχουν ωριμάσει και έχουν δουλευτεί συλλογικά από ενδιαφερόμενους-ε
      ς που τρέχουν σε κινηματικές πρακτικές.Δεν τις έγραψα στο παρόν γιατί είναι ήδη πολύ μεγάλο.Τώρα για το "μόνοι μας" το ξέρεις ότι ο καθένας μόνος του δεν καταφέρνει τίποτα.Ούτε ως άθροισμα μεμονωμένων ατόμων(μεταμοντέρνα αντίληψη για την κοινωνία)Μέσα στις συλλογικές πρακτικές κοινωνικοποιούμαστε αλλάζουμε και διαμορφωνόμαστε ως προσωπικότητες με πλούτο
      Δημήτρης Λ

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ μαζί σας, Κύριε Λαβάτση, μόνο που διατηρώ επιφυλάξεις ως προς την πορεία της κοινωνικοποιήσεως, θεωρώντας πως πρέπει να ξεκινά υποχρεωτικά από το ελεύθερο άτομο προς την όποια κοινωνία, κι όχι αντίστροφα, γιατί τότε μιλάμε για φασισμό. Ως εκ τούτου, αρνούμαι κατηγορηματικά κάθε επιχειρούμενη προσπάθεια κατηγοριοποιήσεως/ομαδοποιήσεως, ειδικά αν τα ελατήριά της είναι υστερόβουλα, όπως εν προκειμένω της αριστεράς. Γιατί μόνο υστεροβουλία και ιδεολογικό χρωματισμό μπορεί να μαρτυρήσει κάθε προσπάθεια ποδηγετήσεως και κατευθύνσεως της λαϊκής αγανάκτησης σήμερα. Θα σας φέρω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: Η αριστερά βδελύσσεται τον λιμπερταριανό ατομισμό(έτσι εκλαμβάνω εγώ τις μεταμοντέρνες αντιλήψεις), αλλά παράλληλα συμμαχεί μ' όλους όσους μάχονται εδώ και δεκαετίες για την αποδόμηση του έθνους-κράτους και γενικώτερα για την εξάλειψη κάθε κοινοτικής ιδιοπροσωπίας, στην οποία αποδίδουν τεχνικά χαρακτηριστικά. Αναπόδραστα, λοιπόν, τίθεται το ερώτημα: Αφού οι μαρξιστές, ως συνεπείς υλιστές, αρνούνται κάθε ιδεαλιστική κατηγόρηση και ως εκ τούτου απορρίπτουν ως ψευδείς τις ρωμαντικές αντιλήψεις περί έθνους, φυλής και ράτσας μ' όλα τα φολκλορικά τους συνεπόμενα, γιατί αντιδρούν στον αναποφεύκτως προκύπτοντα ατομικισμό; Μήπως γιατί αντιπροτείνουν τη δική τους κοινωνιολογία βασιζόμενοι στον μαρξιστικό δυϊσμό(αστοί/προλετάριοι); Και μόνη η αντιπρόταση αυτή, όταν επιβάλλεται και δεν προκύπτει μέσα από τη διαλεκτική της ιστορίας μέσα από ζυμώσεις αιώνων, που μάλλον προς τις εθνικές/τοπικές κοινωνίες απολήγουν, δεν συνιστά ανελευθερία, άρα φασισμό; Ο οποίος φασισμός, ειρήσθω εν παρόδω, όσο κι αν δεν μας αρέσει, είναι κίνημα της αριστεράς...
      Είστε ευγενής και με βάζετε στην επιβεβλημένη θέση να σας ζητήσω συγγνώμη για την πρότερη ειρωνεία μου. Θα χαρώ πολύ να ανοίξω εποικοδομητικό διάλογο μ' έναν αριστερό που, επιτέλους, δε βρίζει και δεν απειλεί σαν τον τελευταίο ξεπεσμένο αγκιτάτορα.
      Μετά τιμής, ένας συντηρητικός οπαδός της αστικής δημοκρατίας.

      Διαγραφή
  3. Ναι, έτσι γίνεσαι "αγρίμι" και δολοφονείς ανήμπορες γριές για 10€.
    Ξεφτιλισμένοι, συνένοχοι και ηθικοί αυτουργοί, μαρξιστικά φίδια, πόσο ακόμα δηλητήριο θα ξεράσει ο απύθμενος συμπλεγματισμός σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χανετε το δασος και κοιτατε το δεντρο. αυτοκτονιες εχουν γινει δεκαδες μεχρι τωρα. το συστημα θα αξιοποιησει τετοια γεγονοτα για να κατευθεινει τον κοσμο εκει που πρεπει. οταν στην διαδηλωση για την αυτοκτονια που καλουν "αγανακτησμενοι μηχανοβιοι" και λοιποι ιντερνετικοι κινηματιες αρχισουν τα κλασικα των περσινων πλατειων και εχουμε κανα σακατεμενο ακομα (σαν τον δημοσιογραφο που εχασε την ακοη του ή και χειροτερα) τοτε με προσχημα την καταπολεμηση της "βιας" κτλ θα σου κοτσαρουν αντιτρομοκρατικους με το τσουβαλι, ενταση αστυνομοκρατιας κ.ο.κ.
    και ναι θα ειναι ιδιαιτερα (οτι επιθετο θες) περιστατικο, αλλα το κυριο διακυβεβεται θα ειναι ειναι η "χουντοποιηση" και με την δημοσκοπικη βουλα της κοινης γνωμης που δεν θα θελει τετοια.
    και θα μας τρωνε οσο το κινημα δεν θα μαθαινει απο την εμπειρια του και εμεις ως "εμπειροι" θα τσιμπαμε στο δολωμα.
    ερωτηση εργασιας: τον γρηγοροπουλο δεν τον σκοτωσε με εντολη ο ειδικος φρουρος, με την εκπαιδευση που εχουν ομως ηταν θεμα χρονου να γινει κατι τετοιο, αρα με την γενικη εννοια ηταν θεμα εντολης. το εκμαιταλευτηκε το αστικο κρατος μεχρι τελους ομως με σχεδιο σαν ετοιμο απο καιρο για τετοιες περιπτωσεις;;;;; το αποτελεσμα λοιπον φανηκε μετα απο 2 χρονια περιπου και με κερασακι την μαρφιν που πηγε το κινημα μια δεκαετια πισω και αν δεν ειχαμε κοψει και την προβοκατσια στο συνταγμα τωρα θα υπηρχε σιγη ασυρματου στην ελλαδα και ολα τα μετρα θα περναγαν χωρις αντισταση καθολου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ διαφωνώ με τον αρθρογράφο, διότι του καταλογίζω έναν υπέρ το δέον συναισθηματισμό, που συνήθως χαρακτηρίζει τη ρητορική της αριστεράς. Ναι, μπορεί να χυθούν τόνοι μελάνης για τα κίνητρα του εγκληματία και για το κατά πόσον αυτά είναι έμφυτα ή επίκτητα. Αυτά όμως αφορούν αποκλειστικά τους εγκληματολόγους, τους ψυχολόγους και τους κοινωνιολόγους και όχι το χειμαζόμενο κόσμο που υφίσταται τις συνέπειες του υφιστάμενου εκτραχηλισμού.
    Για να το πούμε πιο απλά, γιατί πολύ αγριμολογία έπεσε: Οι ξένοι, εδώ, γίνονται "αγρίμια", όχι λόγω φυλετικών ορμεμφύτων, όπως υποστηρίζουν οι ρατσιστές, ούτε λόγω ενδείας, όπως υποστηρίζουν οι αριστεροί.
    Οι ξένοι γίνονται αγρίμια, γιατί πολύ απλά μπορούν! Γιατί στο Ελλαδιστάν επικρατεί ένα πρωτόφαντο καθεστώς ανομίας και ατιμωρησίας που λειτουργεί ως παγκόσμιος πόλος έλξης για τους απανταχού παραβατικούς. Αυτή και μόνη η διαπίστωση θα αρκούσε για την απαλοιφή κάθε ρατσιστικής υπόνοιας στην προσπάθεια επίλυσης του λαθρομεταναστευτικού, το οποίο, κατά πως φαίνεται, προσφέρει λαμπρό πεδίο δόξης για όλους τους επίδοξους σωτήρες του πολιτικού φάσματος. Νόμους, λοιπόν, θέλουμε και μάλιστα όχι καινούργιους. Τους υπάρχοντες και την πλήρη εφαρμογή τους; Η αριστερά, όμως, το θέλει;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες οι ξένοι! Εν΄ώ εσύ ο γνήσιος Ελλην ως καλοζωϊστής και φιλοτομαριστής είσαι λιγότερο αρπακτικός ε;.Να πας μετανάστης και να σε λυώνουν οι μπάτσοι όπως εδώ και τότε τα λέμε.Βλάκα΄!Λες όλοι οι μετανάστες και οι πρόσφυγες να ανοίγουν το χάρτη και να ψάχνουν την πιό παραβατική χώρα για να κάνουν το κέφι τους;Και πάλι βλάκας.Α! ξέχασα.Εσύ έχεις ανώτερο ΝΤ ΕΝ Ει και γι αυτό θέλεις μια εντελώς φασιστική κοινωνία.Λαθραίε.Από λάθος έχεις μορφή ανθρώπου. Σου έφταιξε το άρθρο επειδή ο ΔΛ γράφει ανθρώπινα.Εσύ έχεις τη σωστή ποσότητα συναισθημάτων.Μπρρρρ.Φοβάμαι ότι είναι έμφυτη η καφρίλα σε ορισμένους σαν κι εσένα!

      Διαγραφή
    2. Αισχρολόγε επαναστάτη του πληκτρολογίου, πότε θα μάθεις να διαλέγεσαι, ε;
      α) "Καλοζωιστής και φιλοτομάριστής". Σαφώς, γιατί δουλεύω σα σκυλί απ' τα φοιτητικά μου χρόνια και τώρα απολαμβάνω τους κόπους μου, οι απολαβές των οποίων δεν είναι δα και τίποτε τρομερό, απλά επαρκούν για τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια και, κυρίως, για το βασικό όρο που μισούν και βδελύσσονται όλα τα φασιστικά καθεστώτα(βλ. κομμουνισμός), την οικονομική ανεξαρτησία!
      β) "Λες όλοι οι μετανάστες και οι πρόσφυγες να ανοίγουν το χάρτη;" Όταν μου εξηγήσεις εσύ πως Τυνήσιοι και Μαροκινοί βρίσκονται στο κλεινόν άστυ, ενώ η costa del Espana είναι ένα τσιγάρο δρόμος, το συζητούμε.
      γ)"Σου έφταιξε το άρθρο επειδή ο ΔΛ γράφει ανθρώπινα." Δεν μου φταίει κανένας "ανθρώπινος" και γενικά δε μου φταίει τίποτε, αρκεί να μην παραβιάζει τη δική μου ελευθερία. Καθείς είναι ελεύθερος να διαθέτει τον εαυτό του και τα χρήματά του όπως κι όπου θέλει. Το πρόβλημα αρχίζει, όταν κάποιοι θέλουν να πουλήσουν κοινωνική πολιτική, "ανθρώπινο" πρόσωπο και παροχές με τα λεφτά των άλλων και εκεί αρχίζει ο φασισμός, ο οποίος φασισμός, όσο κι αν σας χαλάει, είναι αριστερή ιδεολογία!
      Τράβα τώρα στον ΔΥ μπαμπά να ζητήσεις χαρτζιλίκι να βγεις για καφέ και εάν κι όταν μάθεις πως βγαίνουν τα λεφτά, το ξανασυζητάμε...

      Διαγραφή
  6. Και επίσης, εκτός απ' τις αρχές του διαλόγου, μάθε και να διαβάζεις πρώτα τα κείμενα, στα οποία σκοπεύεις να απαντήσεις αραδιάζοντας το ποίημα που σου έμαθαν στην Κομσομόλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άνθρωποι που τους πρόλαβαν με μέσο. Στην πρώτη ευκαιρία την έκαναν εκμεταλλευόμενοι νόμους και φορτωθηκαν στη κοινωνία. Με παχυλές συντάξεις και εξαψήφιες αποζημιώσεις. Δεν έχετε παρά να τους ρωτήσετε ποιος σε έβαλε στη δουλειά και ποιος νόμο εκμεταλευτηκες για να βγεις στη σύνταξη. Εγώ ρωτάω τον Λαβατσή εσείς ρωτήστε τους άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή