Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Τί σκατά είμαστε τελικά;;



Η ηθοποιός κα Κατερίνα Μουτσάτσου ανέβασε στο διαδίκτυο το παραπάνω βίντεο.

Η κα Λαμπίκη απάντησε πάλι στο διαδίκτυο με την παρακάτω ανάρτηση:


Γειά σας.
Είμαι δασκάλα αλλά όλοι με φωνάζουν δημόσιο υπάλληλο.
Δεν είμαι κλέφτης αλλά αρματωλός.
Πίνω και ούζο, και τσίπουρο και βότκα και ουίσκυ άμα είναι καλή η παρέα αλλά λεφτά δεν υπάρχουν και τη βγάζω με νερό.
Ξέρω και Γιάννηδες και Γιώργηδες και πολλά άλλα ανδρικά ονόματα αφού είχα στη ζωή μου 387 γκόμενους και μάλλον ήταν όλοι καλά παιδιά αλλιώς εγώ υπήρξα πατσαβούρα.
Η χώρα μου είναι μια Τυραννία , στην πραγματικότητα εμείς εφηύραμε τη λέξη.
Μιλάω ελληνικά και άλλες 4 γλώσσες αν συμπεριλάβουμε και αυτή του σώματος και οι περισσότεροι συμπατριώτες μου μιλούν την γλώσσα της εξουσίας και της κολακίας (ας μην σας πω πώς χρησιμοποιούν συνήθως την γλώσσα τους).
Σημαία δεν έχω γιατί την έχουν κάνει κωλόπανο ή πετσέτα για την παραλία όταν δεν την φοράνε για μαγιώ.
Δεν νομίζω ότι εφηύραμε τη Δύση αλλά το Θέατρο -αλλά ποιά είμαι εγώ , εγώ δεν είμαι ηθοποιός-.
Χρωστάω κάτι φράγκα ως χώρα αλλά θα τους δώσω τα παραδοσιακά τρία μου εξάλλου δεν είμαι η μόνη που χρωστάω αλλά η μόνη που θα τους δώσω τα 3 μου.
Η λέξη ΑΓΟΡΑ δεν σήμαινε την ελεύθερη οικονομία αλλά τον χώρο ελεύθερης ανταλλαγής ιδεών και αντί της Κριτικής προτιμώ να λέω ότι εφηύραμε την λέξη Κυνισμός.
Πιστεύω στην Παγκόσμια Ελευθερία των Ιδεών και των Πράξεων ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ και όχι των Εξουσιαστών σε βάρος των Αδυνάτων.
ΟΠΑ! δεν φωνάζω αλλά συνήθως βογγάω αμάν -αμάν.
Κολυμπώ ανάμεσα σε 6.000 κουράδες και σακούλες σκουπιδιών γιατί οι συμπατριώτες μου είναι αποκτηνωμένοι και κοιτάνε την πάρτη τους όπως τους έμαθε η σιχαμερή Αγία Ελληνική Οικογένεια.
Η χώρα που ζω είναι πανέμορφη αλλά την γαμούν κάθε μέρα, την ξεπουλάνε, την καίνε και την καταπατάνε πρώτα οι υπάνθρωποι συμπατριώτες μου.
Με φωνάζετε Γραικό.Καλά κάνετε διότι τί σχέση έχουμε εμείς με το Αρχαίο Ελληνικό Πνεύμα;
Επίσης νομίζω ότι πια με φωνάζετε όχι pig, αλλά μαλάκα και έχετε δίκιο.
Δεν μπορώ να φωνάξω ότι είμαι hellin πρώτον γιατί δεν υπάρχει η λέξη και δεύτερον γιατί δεν μου έχει δώσει pedigree η Χ.Α. και ο Χρυσοχουντίδης.
Με λένε Σοφία αλλά και Βέρα αλλά με φωνάζουν και Φίφη, Σοφούλα και γκαμήλα επίσης.
( επιπροσθέτως έχω κι ένα φίλο καρδιακό που τον βαφτίσανε Μπάμπη αλλά τον φωνάζουν Βανέσσα άμα θέλετε)
Δεν σας ευχαριστώ και δυστυχώς δεν μπορώ να σας παίξω τον ύμνο του Παναθηναικού.
Γειά σας.


Μετά ακολούθησε ο Σπύρος, πάλι στο διαδίκτυο με το παρακάτω βίντεο:


αυτό είναι το δεύτερο βίντεο που ανεβάζει ο Σπύρος , το πρώτο λογοκρίθηκε στο youtube από την εταιρεία της κας Μουτσάτου
αλογόκριτο το αρχικό βίντεο το βλέπετε εδώ:
http://www.dailymotion.com/video/xqe6ij_my-name-is-spyros-and-i-am-a-m-l-k-s_fun#from=embed

Περιμένουμε νέες συμμετοχές.
Προς το παρόν 2:1 κερδίζει το ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ

1 σχόλιο: