Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Δεν έπαθες ΣΟΚ, έπαθες ΠΑΣΟΚ

«Με προπηλάκιζαν άτομα ηλικίας πάνω από 60 ετών – Έπαθα σοκ!»

«Τα παιδιά μου, η Μυρτώ, 25 χρόνων και η Ιόλη, 23 χρόνων, έγιναν τώρα με αυτές τις καταστάσεις η μαμά μου» λέει η βουλευτής Έβρου του ΠΑΣΟΚ κυρία Όλγα Ρενταρή, μία από τους 98 βουλευτές που, σύμφωνα με την Αστυνομία, έχουν προπηλακισθεί.

Από την ημέρα που ψηφίστηκε το Μεσοπρόθεσμο η κυρία Ρενταρή δεν έχει πάει στην εκλογική της περιφέρεια. Οι κόρες της είναι αυτές που ανησύχησαν περισσότερο και την προέτρεψαν να αποφεύγει τις δημόσιες εμφανίσεις, να προσέχει πλέον πού πάει και σε ποιες εκδηλώσεις συμμετέχει.

Δύο φορές σε διάστημα μόλις μιας εβδομάδας η κυρία Όλγα Ρενταρή, η οποία εκλέγεται για πρώτη φορά βουλευτής, έπεσε θύμα προπηλακισμού- την πρώτη φορά μάλιστα στην πιο άγρια εκδοχή του:

«Περικύκλωσαν το βουλευτικό μου αυτοκίνητο και άρχισαν να μου πετούν πέτρες, γιαούρτια, αβγά και μπουκάλια με νερό. Ένας μάλιστα είχε και μια ντουντούκα και την έβαλε στο αφτί μου και με εξύβριζε με τον πιο χυδαίο τρόπο και χειρονομούσε εναντίον μου. Εγώ που τίποτε δεν με φοβίζει έπαθα εκείνη την ημέρα σοκ. Και ξέρετε γιατί; Γιατί όλοι αυτοί που με προπηλάκιζαν ήταν άτομα ηλικίας πάνω από 60 ετών. Φαίνονταν «αγανακτισμένοι», δεν είδα ούτε έναν κουκουλοφόρο ούτε μασκοφόρο ούτε τίποτε. Ήταν ηλικιωμένοι-το καταλαβαίνετε;-αυτοί που μας πετούσαν τα αβγά και τα γιαούρτια. Αυτό ήταν το τραγικό».

ψηφοφόροι σας θα είναι μαντάμ, κάτι τους τάξατε και το ζητάνε με ντουντούκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου