Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

σχόλια και στο φβ


Αγαπητοί φίλοι ποτέ δεν περίμενα ότι μια απλή δημοσίευση ενός τόσο απλού πράγματος που είναι ο έλεγχος νομιμότητας μιας περιβαλλοντικής παρέμβασης σε αιγιαλό θα οδηγούσε τον Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος κο Στεφάνου που πραγματικά εκτιμούσα μέχρι σήμερα να σχολιάσει με τόσο απαξιωτικό τρόπο το πρόσωπο μου στο φβ (στο οποίο παρεπιμπτόντως δεν είμαστε φίλοι και μου έστειλε το λινκ φίλη καθότι κρυφό στο διαδίκτυο δεν μένει τίποτε).
Γράφει:Και η Σ. Λαμπίκη ( του ΣΥΡΙΖΑ) προτιμά την πλαζ της Μπέλλα Βίστα στέκιι για μπαρμπούτι και μεθύσι των αλλοδαπών!!! Εκτός κι αν δεν ξέρει που πέφτει η παραλία!!!
Σας επισυνάπτω το μήνυμα που του έστειλα μέσω φβ:

"αγαπητέ κε Στεφάνου 
απαιτώ αποκατάσταση του απαράδεκτου σχολίου σας.
Πρώτον από πού με τοποθετείται στο ΣΥΡΙΖΑ;
Δεύτερον κολυμπώ στην παραλία 8 χρόνια και βέβαια δεν συχνάζω νυκτερινές ώρες
Τρίτον ως Έλληνας πολίτης δεν δικαιούμαι να ελέγχω την νομιμότητα μιας περιβαλλοντικής παρέμβασης;
Πραγματικά λυπάμαι, είχα σχηματίσει άλλη , σαφώς καλύτερη εικόνα για την προσωπικότητα σας.
Ντρέπομαι για την προσβολή στο πρόσωπο μου από τον Αντιδήμαρχο περιβάλλοντος.
Ζω στον τόπο αυτό και προσφέρω όσα μπορώ 13 χρόνια και ουδέποτε διαπόμπευσα συμπολίτη μου όπως κάνετε εσείς τώρα με μένα.
Σ.Λαμπίκη"



Πραγματικά λυπάμαι βαθιά και ελπίζω να μην έκανα λάθος που έχω ξεκινήσει τη μεταδημότευση μου στη Χίο

 Σοφία Λαμπίκη

1 σχόλιο:

  1. Σοφία Λαμπίκη δεν κατάλαβα πια αξια δίνεις σε ένα άτομο που δεν έχει να παρουσίαση τίποτα , είναι ο κύριος ο από πουθενά ενασχόληση του με την πολιτική η καλύτερα με τα κοινά ήταν και είναι θέμα καρεκλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή