Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Σκοτώθηκε σε τροχαίο ο Θόδωρος Αγγελόπουλος


«Ξεχάστε με στη θάλασσα»

«Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία αλλά δεν μπορώ να κάνω το ταξίδι σας/ Είμαι επισκέπτης/ Το κάθε τι που αγγίζω με πονάει πραγματικά/ κι έπειτα δεν μου ανήκει/ Όλο και κάποιος βρίσκεται να πει "δικό μου είναι"/ Εγώ δεν έχω τίποτε δικό μου είχα πει κάποτε με υπεροψία/ Τώρα καταλαβαίνω πως το τίποτε είναι τίποτε/ Ότι δεν έχω καν όνομα/ Και πρέπει να γυρεύω ένα κάθε τόσο/ Δώστε μου ένα μέρος να κοιτάω/ Ξεχάστε με στη θάλασσα/ Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία».

(ανέκδοτο ποίημα του Θόδωρου Αγγελόπουλου γραμμένο το 1982 λίγο πριν από την έναρξη συγγραφής του σεναρίου της ταινία «Ταξίδι στα Κύθηρα»)

Μαύρο, θανατερό κακό έχει πέσει πάνω απ΄τη χώρα.
Φεύγουν ένας -ένας, αποχωρούν στις κουίντες μιας άθλιας, μεσαιωνικής,φοβικής,ανθρωποφάγας κοινωνίας οι Αξιόλογοι,οι Στοχαστές ,οι Δημιουργοί.
Λες και τους κατασπαράζει έναν ένα ο Βόθρος.
Πίσω, κορακοζώητοι, απέθαντοι απομένουν τα Κτήνη , τα αρμόζοντα στο Ήθος και τον Νου των Πολιτών.
Θλίψη κι απελπισία

3 σχόλια: