Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

«Είδατε τι θα πάθετε;»


του Νίκου Μπογιόπουλου


Καθόλου τυχαία και καθόλου «απερίσκεπτη» δεν ήταν η κίνηση της κυβέρνησης να δώσει στη δημοσιότητα τις φωτογραφίες με εμφανή τα σημάδια της κακοποίησης των συλληφθέντων στην Κοζάνη.
Κάθε άλλο παρά της διέφυγε το γεγονός ότι θα ερχόταν στο φως η αγριότητα των υπηρεσιών καταστολής και οι μέθοδοι λιντζαρίσματος που ακολουθούν. Αυτό ακριβώς ήθελε!
Tα μαγειρεία της διαμόρφωσης συνείδησης εκείνο στο οποίο στόχευαν εξ αρχής ήταν η«εξοικείωση» του κοινού με αυτές τις μεθόδους. Η «νομιμοποίησή τους». Η καλλιέργεια κλίματος «αποδοχής» του ξυλοδαρμού και του βασανισμού ως «δικαιολογημένου» ή και «αμυντικού» μέσου της εξουσίας, που ασκείται προς όφελος της κοινωνίας...
Ταυτόχρονα με την τρομοκράτηση και τον εκφοβισμό του κόσμου, παράλληλος στόχος τους είναι να δημιουργήσουν ένα αίσθημα «συμφιλίωσης» με τη βαρβαρότητα, στην οποία ο λαός θα παραδοθεί «ανεπαισθήτως» μέσα από τη δύναμη της εικόνας.
*
Ο λαός - σκέφτηκαν οι κυβερνώντες - μέσα από τέτοιες εικόνες πρέπει να «συνηθίσει»σε τέτοιες συμπεριφορές. Και είναι ευκολότερο να τις «αποδεχτεί» και να τις «συνηθίσει» αν οι συμπεριφορές αυτές ακολουθηθούν - και διαφημιστεί ότι ακολουθούνται - απέναντι σε ληστές, απέναντι σε ενδεχόμενους τρομοκράτες.
Γιατί, αν ο λαός «διδαχτεί» να βλέπει σαν «λογικό» το να πέφτει «καμιά ψιλή» σε ληστές και τρομοκράτες, τότε είναι πιο εύκολο, όντας «εξοικειωμένος» με αυτές τις συμπεριφορές, να μη διαθέτει πια αντιστάσεις όταν οι ίδιες συμπεριφορές επιδεικνύονται απέναντι σε «άλλα αντικοινωνικά» στοιχεία. Απέναντι σε κάθε λογής «παρανόμους», από μετανάστες μέχρι διαδηλωτές. Απέναντι σε «συντεχνίες». Οπως, για παράδειγμα, οι «συντεχνίες των απεργών»...
Τις φωτογραφίες που μοίρασαν δεν τις μοίρασαν από «λάθος». Είναι μέρος της επιχείρησης «να μάθει» να συμβιώνει ο λαός με την καθημερινή καταστολή ή με την απειλή καταστολής εναντίον του. Ενας τρόπος «να μάθει» είναι και μέσω αυτής της δημόσιας, της διατυμπανισμένης κακοποίησης του ληστή, σήμερα, του οποιουδήποτε αύριο, που - σύμφωνα με τους ραβδούχους - «δεν θα κάθεται καλά».
Μέσω της «εξοικείωσης» με την αγριότητα ή με την απειλή της αγριότητας να πλανάται στον ορίζοντα, θα είναι πιο εύκολο - σκέφτηκαν οι κυβερνώντες - να κάνουν το λαό να φοβηθεί, να μπει στα καλούπια τους και να υποταχτεί σε εκείνο ακριβώς που ο βουλευτής της ΝΔ κύριος Αδωνις Γεωργιάδης το αποκάλεσε προχτές με το όνομά του: «Νόμιμη κρατική βία»...
http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=7288471&publDate=9%2F2%2F2013

6 σχόλια:

  1. Χα χα χα χα χα! Ο θιασώτης των Γκούλαγκ και της Σιβηρίας "ανθρωπιστής"! Δε μας λές τίποτε και για τις σωφρονιστικές μεθόδους της λαϊκής δημοκρατίας της Β. Κορέας, που τόσο αγαπάτε εκεί κάτω στον Περισσό;;
    Ένα μόνο θα πω: Στη μοναδική ελεύθερη χώρα, όπου η ζωή και η ακεραιότητα του πολίτου θεωρείται ύψιστη αξία, οι τέσσερεις εγκληματίες θα είχαν φάει τις σφαιρούλες τους και τα γραφεία τελετών των Βορείων Προαστίων θα είχαν κάνει σεφτέ. Αλλά, είπαμε, εδώ Σοβιετία, εδώ τα πόδια χτυπάνε το κεφάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ορίστε, βλάκα Μπογιόπουλε, απ' το δικό σας site: http://www.902.gr/eidisi/diethni/8604/ipa-eleytheros-o-5hronos-omiros-nekros-o-apagogeas

    Εδώ, φυσικά, θα είχε γίνει ήρως ο μακαρίτης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο δε απαχθείς οδοντίατρος, "καπιταλιστικό-ένεκα jeep-γουρούνι"! Άσε που δεν πρέπει να 'κοβε κι αποδείξεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αναρχοκομμουνιστής9 Φεβρουαρίου 2013 στις 6:43 μ.μ.

    Ο νεοφιλελεύθερος εκθειάζει τον διαπαιδαγωγητικό ρόλο της κρατικής τρομοκρατίας.
    Οι νεοφιλελεύθεροι πιστεύουν στην ανωτερότητα των ισχυρών του χρήματος.Είναι φασίστες όχι με μεζούρα την ανωτερότητα της φυλής αλλά του εκμεταλλευτή.Ας προσέχει όμως ο νεοφιλελεύθερος.Γιατί μπορεί να αναποδογυρίσουν τα πράγματα και να φάει κλωτσιές από τα πόδια.Και τότε θα φανεί πόσο κενός και ανίκανος είναι.Επί της ουσίας ηλίθιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τγ διαπίστωση της ουσιώδους ηλιθιότητος, αρκεί το παρακάτω πείραμα: Δοκιμάστε να κλοτσήσετε έναν κενό κι έναν γεμάτο ντενεκέ. Ποιος θορυβεί περισσότερο; Μα, φυσικά, ο πρώτος. Ομοίως, όπου λείπουν τα επιχειρήματα περισσεύει ο λεκτικός-εν προκειμένω διαδικτυακός-τσαμπουκάς.
      Όσον αφορά την "κυριαρχία των ποδιών" δε χρειάζεται περαιτέρω προσοχή-ευχαριστώ για την επισήμανση, διότι, πολύ απλά, τη ζούμε εδώ και καμιά τριανταριά χρόνια, γι' αυτό και πάμε κατά διαβόλου. Χαίρετε.

      Διαγραφή
  5. Αναρχοκομμουνιστής10 Φεβρουαρίου 2013 στις 7:24 μ.μ.

    Νεοφιλελεύθερε το δικό σου δόγμα του κοινωνικού δαρβινισμού ,η αποθέωση της ανισότητας και της χωρίς όριο εκμετάλλευσης των εργαζομένων είναι που επεκράτησε.Ο νεοφιλελευθερισμός είναι που διέλυσε την κοινωνία.Αυτός μας χρεωκόπησε σαν κοινωνία και σαν δημόσιο χώρο.<και εσύ σαν φασίστας επιμένεις τα σπασμένα να τα πληρώσει το ίδιο τμήμα της κοιωνίας που οι πολιτικές αυτές το χτύπησαν ελεεινά.Σου ευχομαι να βρεθείς στην ίδια θέση χωρίς γυρισμό και τότε να δούμε τις αποψάρες σου σιχαμένε!
    Σε φαντάζομαι τέτοιο γλυφτρόνι και ατομιστής να δηλώνεις ότι νάναι για να σώσεις το τομάρισου υπάνθρωπε.Ακόμη και θαυμαστής του Λένιν θα δηλώσεις για να επιπλεύσεις τέτοιος φελλός που είσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή