Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Συγχαρητήρια επιστολή της Υπουργού στο μορφωτικό σωματείο «Εθελοντική Ομάδα Καθηγητών Χίου - Αλλήλων Ένεκα»

Δελτίο Τύπου 15/07/2011

Συγχαρητήρια επιστολή της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, στο μορφωτικό σωματείο «Εθελοντική Ομάδα Καθηγητών Χίου – Αλλήλων Ένεκα»

Η Υπουργός Παιδείας απέστειλε συγχαρητήρια επιστολή στο μορφωτικό σωματείο «Εθελοντική Ομάδα Καθηγητών Χίου- Αλλήλων Ένεκα» του οποίου κύριο έργο είναι, η παροχή στους μαθητές της Γ’ Λυκείου δωρεάν διδακτικής στήριξης και προετοιμασίας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία καθηγητών της Χίου στην οποία συμμετέχουν συνταξιούχοι και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί.


Επισυνάπτεται η επιστολή της Υπουργού.http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/epistolh_110715.pdf

Aναπόφευκτος ο σχολιασμός.
Είναι άλλο πράγμα στα πλαίσια μια ανταλλακτικής αλληλέγγυας κοινωνίας να προσφέρει κάποιος τον ελεύθερο χρόνο, τις γνώσεις του ή ό,τι άλλο επιθυμεί στον συμπολίτη του που έχει ανάγκη.
Είναι άλλο πράγμα ένας εκπαιδευτικός, σιωπηλά και χωρίς φανφάρες, να προσφέρει παιδεία ως προσφορά καρδιάς και υποχρέωση συνείδησης στα παιδιά αλλά και τους μεγάλους.
Είναι όμως άλλο πράγμα να καλύπτουμε δωρεάν τις υποχρεώσεις του κράτους προς τον πολίτη όπως προκύπτουν εκ του Συντάγματος αλλά και των φορολογικών του εισφορών.
Αναγνωρίζοντας την καλή διάθεση αλλά και την ευγενική πρόθεση του Σωματείου αυτού δεν μπορούμε να μην τονίσουμε ότι:
Είναι αδιευκρίνιστος ο τρόπος που θα επιλέγονται οι μαθητές-δηλ θα προτιμώνται οι πραγματικά άποροι ή έχοντες ανάγκη ή όποιος νάναι;
Ο κύριος κορμός των διδασκόντων αποτελείται ή από συνταξιούχους ή ενεργούς καθηγητές οι οποίοι έχοντας την ασφάλεια ενός μηνιαίου εισοδήματος θα περικόπτουν από άλλους , με καμία πιθανότητα διορισμού, καθηγητές την όποια πιθανότητα να βγάλουν ένα πενιχρό προς το ζην κάνοντας μαθήματα με ευτελείς τιμές.
Στην ουσία με την ενέργεια αυτή απορροφώνται όλοι οι κοινωνικοί κραδασμοί και η δυσαρέσκεια των οικογενειών για την κατάργηση του Δημόσιου Φροντιστήριου.
Είναι στόχος ενός εθελοντή δάσκαλου να κάνει ιδιαίτερα για να μπει κάποιος στο Πανεπιστήμιο ή να μεταδίδει Γνώση,Αρχές Δημοκρατίας και Δικαιοσύνης;
Αν όλα αυτά τα συνδυάσουμε με την πειθαρχική δίωξη που είχε υποστεί Διευθύντρια Δημοτικού Σχολείου της Γκράβας επειδή εθελοντικά με όλο το Σύλλογο έκαναν δωρεάν μαθήματα Ελληνικών σε γονείς αλλοδαπών μαθητών αντιλαμβανόμαστε όλοι ακριβώς ποιόν εθελοντισμό επικροτεί και επιβραβεύει δια συγχαρητηρίων το Υπουργείο.
Αυτόν που κλείνει τρύπες του κρατικού προυπολογισμού, αυτόν που μετατρέπει την Υποχρέωση του κράτους να προσφέρει Δημόσια Παιδεία σε ελεημοσύνη τακτοποιημένων εθελοντών.
Αυτόν τον εθελοντισμό που δεν δημιουργεί ρήξεις αλλά αναπαράγει δομές φροντιστηρίων και παραπαιδείας αντί να προσφέρει Γνώση και Αλληλεγγύη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου